Biskup Schneider: Modleme se za vysvobození Vatikánu z duchovních okovů zla


V nej­no­věj­ším roz­ho­vo­ru pro ka­to­lic­ký ma­ga­zín The Rem­nant bis­kup Atha­na­sius Schne­i­der ob­ra­cí po­zor­nost k sou­vis­los­ti mezi „aktem mod­lo­služ­by ve Va­ti­ká­nu”, jakým byla pocta ji­ho­a­me­ric­ké­mu bož­stvu Pa­cha­ma­ma, a vše­o­bec­ným loc­kdow­nem kos­te­lů a vzni­kem no­vé­ho „ná­bo­žen­ství tě­les­né­ho zdra­ví“. „Vo­lej­me o pomoc k an­dě­lům, aby vy­hna­li ve­třel­ce zla, kteří in­fi­ku­jí Cír­kev,“ říká kon­zer­va­tiv­ní hi­e­rar­cha.

Mons. Schne­i­der vy­stou­pil na kon­fe­ren­ci vě­no­va­né ka­to­lic­ké iden­ti­tě v ame­ric­kém Pitt­sbur­gu. Při té pří­le­ži­tos­ti po­sky­tl roz­ho­vor Mi­cha­e­lu J. Mat­towi, vy­da­va­te­li ma­ga­zí­nu The Rem­nant. V něm tento bis­kup z Ka­za­chstá­nu uvádí, že v jeho diecé­zi nikdy ne­do­šlo k loc­kdow­nu kos­te­lů a k nu­ce­ní vě­ří­cích, aby no­si­li rouš­ky. Sv. při­jí­má­ní bylo roz­dá­vá­no vý­luč­ně vkle­če a do úst. Bis­kup věří, že se tak stalo díky vro­ze­né­mu zdra­vé­mu ro­zu­mu u lidí Vý­cho­du, ale hlav­ně díky Boží ochra­ně umoc­ně­né sku­teč­nos­tí, že se tam nikdy ne­při­pus­ti­la uráž­ka Boha skan­dál­ním zvy­kem po­dá­vá­ní sv. při­jí­má­ní na ruku.

Ka­zaš­ský bis­kup dává na­je­vo svůj hlu­bo­ce kri­tic­ký po­stoj k tomu, že Sv. sto­lec se při­po­jil ke glo­ba­lis­tic­ké agen­dě re­a­li­zo­va­né pod zá­min­kou tzv. pan­de­mie ko­ro­na­vi­ru. Va­ti­kán při­stou­pil „k exe­ku­ci agen­dy svě­to­vých moc­nos­tí“, je­jímž zá­kla­dem se staly „tzv. pan­de­mie, kult země a pro­ti­ro­din­né po­stu­lá­ty“. – Sv. sto­lec se stal ja­kým­si kap­la­nem OSN, glo­ba­lis­tic­ké agen­dy, na­tu­ra­lis­tic­ké, pro­ti­křes­ťan­ské, kom­plet­ně ma­te­ri­a­lis­tic­ké men­ta­li­ty a ide­o­lo­gie – zdů­razňuje. „Tě­les­né zdra­ví se stalo ná­bo­žen­stvím” – do­dá­vá a upo­zorňuje, že je to dů­sle­dek roz­vo­je ko­mu­nis­tic­kých bludů zro­ze­ných v Rusku, které za­pla­vi­ly svět. To je v sou­la­du s tím, co před­po­vě­dě­la Matka Boží ve Fa­ti­mě, jestli­že se lid­stvo ne­ob­rá­tí k Bohu. – Apoš­tolský sto­lec se stal pro­mo­to­rem ma­te­ri­a­lis­tic­ké ide­o­lo­gie, jež staví na první místo tělo s újmou pro zdra­ví ducha a per­spek­ti­vu věč­nos­ti.

Tato glo­ba­lis­tic­ká agen­da usi­lu­je podle bis­ku­pa Schne­i­de­ra za­vést do Církve sou­hlas s po­tra­ty při­je­tím ne­e­tic­kých vak­cín. „Tím si osvo­ju­je­me horor po­tra­tů. I když je tu vzdá­le­ná sou­vis­lost, tak přece jen jde o pro­dukt po­tra­tu,“ říká ka­zaš­ský hi­e­rar­cha a do­dá­vá, že „hrůza ce­lo­svě­to­vé­ho vraž­dě­ní ne­na­ro­ze­ných dětí je něčím oje­di­ně­lým v his­to­rii a ne­mů­že být srov­ná­vá­na s ničím jiným“. – Cír­kev a jiní lidé, kteří při­jí­ma­jí pro­dukt po­sk­vr­ně­ný po­tra­tem, v tomto pří­pa­dě vak­cí­nu, se do­pouš­tě­jí těž­ké­ho hří­chu ne­dba­los­ti. Jaké ne­dba­los­ti? Tím, že za­ne­dba­li po­vin­nost jed­no­znač­né­ho od­po­ru vůči prů­mys­lu za­lo­že­né­mu na ob­cho­du s část­mi těl po­tra­ce­ných dětí a je­jich pro­duk­tů, vůči pácha­né ge­no­ci­dě a glo­bál­ní­mu ka­ni­ba­lis­mu – říká hi­e­rar­cha.

Skan­dál vzdá­vá­ní pocty Pa­cha­ma­mě mons. Atha­na­sius Schne­i­der ozna­čil za akt „mod­lo­služ­by ve Va­ti­ká­nu”. – To nebyl folklór, jak tvrdí ně­kte­ří, pro­to­že je to bož­stvo sku­teč­ně uctí­va­né v Jižní Ame­ri­ce (…) Nesla se fi­gurí­na a byly za­pa­lo­vá­ny svíce, šlo o výraz kultu a to ne­mů­že­me po­přít, neboť bychom za­ví­ra­li oči před re­a­li­tou. Je skan­dál­ní, že k tomu došlo ve Va­ti­ká­nu, to je proti prv­ní­mu při­ká­zá­ní, to je ha­neb­nost – hod­no­tí bis­kup si­tu­a­ci. – Ne­se­ní této fi­gurí­ny v pro­ce­sí jako Nej­svě­těj­ší svá­tost na ra­me­nou ně­kte­rých bis­ku­pů v ba­zi­li­ce sv. Petra bylo pro­fa­na­cí nej­svě­těj­ší­ho místa křes­ťan­ství (…). Byl to velký hřích, který po­sk­vr­nil slávu a čest Sv. stol­ce, naše matka Cír­kev byla zne­u­ctě­na vy­so­ký­mi hi­e­rar­chy. A stalo se to se sou­hla­sem pa­pe­že, jenž tam byl pří­to­men – do­dá­vá.

Mons. Schne­i­der se do­mní­vá, že téměř ce­lo­svě­to­vé uza­vře­ní kos­te­lů a podro­be­ní se svět­ským vlá­dám v čase tzv. pan­de­mie může být Božím zna­me­ním, abychom se pro­bu­di­li, li­to­va­li a ko­na­li po­ká­ní za tak straš­nou uráž­ku Boha v jeho sva­ty­ni. Avšak, jak upo­zorňuje hi­e­rar­cha, ne všich­ni kněží a laici se podro­bi­li loc­kdow­nům a tajně slou­ži­li mše sv. „To je zna­me­ní slávy v do­bách po­ráž­ky, v nichž ži­je­me“ – do­mní­vá se.

Do ni­či­tel­ské agen­dy řadí bis­kup Schne­i­der i motu pro­prio pa­pe­že Fran­tiš­ka Tra­di­ti­o­nis cus­to­des, znač­ně ome­zu­jí­cí „mši všech časů a všech sva­tých“. Mons. Schne­i­der tvrdí, že oprav­do­ví a věrní ka­to­lí­ci se dnes vra­ce­jí do ka­ta­komb, ale „mše svatá a Tra­di­ce jsou ne­pře­mo­ži­tel­né“. Vidí tady ana­lo­gii k prv­ním třem sta­le­tím křes­ťan­ství, která byla „časem po­žeh­ná­ní a pří­pra­vy ke slav­né­mu tri­um­fu so­ci­ál­ní­ho krá­lov­ství Je­ží­še Kris­ta“. Vy­já­d­řil také na­dě­ji, že sou­čas­ný úpa­dek Církve a světa jsou časem, kdy se při­pra­vu­je tri­umf Ne­po­sk­vr­ně­né­ho Srdce Marie, jenž při­ne­se oprav­do­vou ob­no­vu Církve, která bude „možná menší, s menší hi­e­rar­chií, ale očiš­tě­ná, s čis­tou vírou, se sva­tou li­tur­gií a se sva­tos­tí ži­vo­ta“.

Mons. Schne­i­der, který den před­tím na zmí­ně­né kon­fe­ren­ci se do­vo­lá­val přímlu­vy všech sva­tých za vy­svo­bo­ze­ní Va­ti­ká­nu z ot­roc­tví zla, ob­rá­til po­zor­nost k ne­ob­vykle vý­mluv­né ana­lo­gii. – Na po­čát­ku Církve byl Petr v oko­vech a ve vě­ze­ní a byl vy­svo­bo­zen an­dě­lem. Dnes je Sv. sto­lec v oko­vech zlých moc­nos­tí to­ho­to světa, které si z něj udě­la­ly slu­žeb­ní­ka a ná­stroj pas­to­ra­ce pro cíle glo­bál­ních pro­ti­křes­ťan­ských sil, pro upřed­nost­ně­ní čistě ma­te­ri­a­lis­tic­ké agen­dy a pro zákaz prav­di­vé Tra­di­ce vždyc­ky v Církvi pří­tom­né, jakož i čis­to­ty nauky, krásy li­tur­gie a sva­tos­ti. Dnes je Petr v du­chov­ních oko­vech a po­tře­bu­je­me vzý­vat pomoc an­dě­lů, aby vy­hna­li ve­třel­ce zla, kteří in­fi­ku­jí Cír­kev i na vr­cho­lech její hi­e­rar­chie, a zfor­mo­va­li ar­má­du v čele s Naší Paní, uctí­va­nou jako ta, která pře­moh­la všech­ny he­re­ze. Pod jejím ve­de­ním mu­sí­me bo­jo­vat pro Kris­ta ve světě, ale též v Církvi, ne v prvé řadě proti lidem, ale proti blud­ným ide­jím – za ví­těz­ství Kris­ta Krále a tri­umf Ne­po­sk­vr­ně­né­ho Srdce Ma­rii­na – za­kon­čil bis­kup.


Zdroj: Bp Schne­i­der: Módlmy się o wy­zwo­le­nie Wa­ty­ka­nu z du­chowych okowów zła

překlad PhDr. Radomír Malý, poprvé zveřejněn na stránkách Duše a hvězdy